תל אביב • הגוש הדתי צועד 'ביחד'

    דוד קורצווייל No Comments on תל אביב • הגוש הדתי צועד 'ביחד'
    9:08
    05.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on עוד השבוע: הממשלה תפרסם את תזכיר חוק הגיוס הדרמטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיעת "ביחד תל אביב יפו" השיקה בתחילת השבוע את קמפיין הבחירות שלה. הקמפיין הייחודי שהושק מלווה בסיסמא המרכזית "ביחד נשמור על תל אביב יהודית" והוא יתרחב למספר זרועות, לפי קהל היעד הספציפי של "רשימת האם". בכל קהילה וקהילה. המפלגות השותפות לקמפיין הן: תנועת ש"ס, הבית היהודי, יהדות התורה, סניפי חב"ד בעיר וארגוני התשובה.

    מי שנבחר לעמוד בראש מטה הבחירות הוא יו"ר תנועת ש"ס בעיר, נתן אלנתן. "החלטנו להתאחד לאחר שהבנו כי רק בכוחות משותפים נוכל לצלוח את האתגרים הרבים שיש בתל אביב", אמר אלנתן בישיבת פתיחת המטה המשותף, "מטה ההסברה כבר שוקק פעילות במשך כל שעות היום והמתנדבים עמלים על תכניות ליום הבחירות. כעת אנו משיקים את הקמפיין הייחודי ששם דגש על האהבה שרוחשים תושבי תל אביב יפו לעיר שלהם וליהדות".

    אלנתן הדגיש כי בעקבות האיחוד ההיסטורי, סיעת "ביחד תל אביב יפו" מתחברת למגזרים ולאוכלוסיות מכל גווני הקשת. "יש כוונה להדגיש בשלב מאוחר יותר את התנופה בתחומי החינוך, הרווחה, התרבות תורנית, שיפור חיי הדת בעיר והעשייה הענפה בשכונות. כהכנה לבחירות הוקמו צוותים שונים ומונו בעלי תפקידים, שיעסקו בגיבוש דרכי פעולה והערכות לקראת ההתמודדות", אמר אלנתן.

    האזינו לסגן ראש עיריית תל אביב נפתלי לוברט בראיון למהדורה המרכזית

    שגב תל אביב שגב תל אביב 1



    0 תגובות